Küfür edip yeraltı edebiyatı yapıyorum diye övünecekseniz......


Küfür edip yeraltı edebiyatı yapıyorum diye övünecekseniz, böyle edin övünün, tutan yok..
Uzun süredir okuduğum en iyi öyküdür!

Buradan tamamını okuyun, alıntıyı öykünün tamamını okuduktan sonra okuyun derim.

Yasemin

".........................

Ona hikayemi anlatıyorum hızlıca. Bir kadından bahsediyorum. Onu çok sevdiğimden, aşık olduğumdan ve onu kaybetmemek için neler yaptığımdan. Her şeye razıyım diyorum ama razı olduğum şeyleri yapamıyorum diye devam ediyorum. Ona söz verdiğimden, ne olursa olsun, hayatına başka bir adam da girsen, onun hayatında en özel insan olmanın bana yeteceğini söylediğimden, ama başka birinin hayatına girdiğini değil görmek, düşünmeye bile tahammül edemediğimden…
Ben anlatırken susturdu beni. “İki gözüm sen pezevenk misin?” dedi.
........................."



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yaşama Sanatı: Dünya Tinsel Geleneklerinde Gündelik Hayatın Estetiği by Crispin Sartwell

po r no grafi